Zeynepkuzu hazaly hiç bilmiyorum perşembe dr randevum var açıklık varsa suni ile normal doğum başlatır yada sezeryan olcak artık
Mervekaraman 39+1 bizde 3 cm açıklık var suyum da azalmaya başlamıştı ama kasık ve bel ağrım hiç düzenli değil düzene girmesini yada suyun tam gelmesini , nişan gelmesini falan bekliyoruz nasıl ilerleyecek süreç hiç bilmiyorum 😌
SelinB hazaly bugun kontrolum vardi doktor bana ananasin ortasi var ya sert tarafi onu yememi onerdi ve iliskiye girmemi bunlar tetikliyormus
hazaly SelinB bana da doktor hurma yememi söylemişti ilişkiye girmeyede korkuyorum ya biz 9 aydır hiç olmadı
SelinB hazaly bir sorun yoksa iliskiyi devam ettirebilirdiniz, biz hic birakmadik 39 haftada olmama ragmen