İdrar testi yaptırırsanız iyi olur enfeksiyon olabilir o peçeteye gelen kan benimde enfeksiyondan olmuştu hiçte ağrı sızı olmuyordu idrar rengimde gayet açıktı ama sadece sildiğimde çok açık pembe peçeteye geliyordu silik bi pembe sonuçta çıktı enfeksiyon olduğu canım Allah şifa versin herpimiz sağlıkla hayırlısıyla alalım kucağımıza inşallah 😇