Benim doktorum şunu demişti: Gebelikte 1 damla bile kan gelmemesi lazım. Eğer böyle bi şey görürsen hemen hastaneye geleceksin demişti. Ben de yaşadım benim çamaşırımda idi kan. Doktora gittik herhangi bir problem yok dedi. Nokta kadar bile kanamayı düşük riski kabul ediyoruz dedi, sakın kendini yorma devamlı yat dedi. Bi de hap vermişti. Bi süre onu içmiştim. Kızım sağlıklı doğdu şu an 4 yaşında. Muhtemelen birşey yoktur ama siz anında doktorunuzu bilgilendirin yine de gelirse.