Serena zehrakisaoglu 39 haftanda mi gitcen yani sanki biraz gec degilmi 37 38 de felan doguran insanlar var yinede doktorunuz daha iyi bilir tabi
zehrakisaoglu Serena bencede çok geç canım. İnşallah iyi ve bir sorun görmediği için böyle söylemiştir umarım sıkıntı oluşmaz
Attent AyGC devam li kontrol devam li bebeği ultrason daki ultra viole ışınlarına maruz kalmaması için normal bu kadar ara olması canım sabır işi bu 🙋♀️🥰🥰
glsmmc Attent ultrasonda ultraviyole ışık ne alaka ya güneş mi bu 😂 ses dalgası sayesinde görüntü sağlanıyor, bilmediğiniz konularda yazmayın bari sırf yazmak için