Pandeminin ilk başladığı zamanlar benim doktorum herhangi bi sıkıntın yoksa hiç gelme dedi bana neredeyse ben 3 aya yakın korkumdan evden çıkamadım . 1 ay gayet normal genel olarak oyle çağırıyor bütün doktorlar .sadece son haftalarda her hafta gidiyorsun kontrole. Herhangi bi sıkıntın yoksa kafana takma 1 ayı canım Rabbim onu korur inşallah 🌺