ZeynepDemiraglar Arya92 pazartesi randevum umarım yönlendirir Bide hastasına sorumsuzluk yapması beni sinir edıyo
selen8sefam Edasengul benim doktorum aşırı pimpirikli böylesi de zor ilk başlarda huyunu bilmediğim için en ufak bişeyde bile çok canımı sıkıyodum tedirgin oluyodum şimdi alıştım ama o hâlâ aynı hiç bi detayı alamıyo tek tek inceliyo herşeyi ilgili olması güzel tabi umursamaz doktordan iyidir
ZeynepDemiraglar Elif00 Emekli olmuş yavrum kızı Evlenıcek Daha olmıcak seni başka doktora yonlendırcek yanı dicek başka doktordan randevu al bende kimden alacagımı maalesefki bılmıyorumm
znurTuncel ZeynepDemiraglar canımcım değiştr doktorunu bukadar kafanı karıştrıyorsa aynı doktorla devam etme yeni bi doktor bul bian önce
Elif00 ZeynepDemiraglar Aaaa 😲 bana dediler isterseniz doktorunuza bagliyim diye bende istemedim izine cikicak nasilsa hazirana gelir diye simdi baska doktor aricam kime gitsem onuda bilmiyorum
ZeynepDemiraglar Elif00 Bende bılmıyorum sabahtan beri araştırıyorum Postmu açsak o hastaneye giden Varmı dıye bılemedım artık ya
Esracim ZeynepDemiraglar benim doktorum da ayni hatta verdiği telefona ulaşamıyorum çalıyor açan yok. Kadın iyi biri suratsız değil ama çok suskun. Eşime değiştirmek istediğimi söyledim ama kabul etmedi. Bulunduğumuz ilde guvenecek doktor da yok 🙄
Minigininannesi Bir çok kişi normal olduğun için soylemiyodur yazmış bence bunun onunla alakası yok benimde gayet normal degerlerim çok güzel ama bebek ayına göre neler ihtiyaç duyduğunu daha çok tuketmem gerektiğini söylüyor. Bu tamamen doktorla ilgili
ZeynepDemiraglar Minigininannesi Bugun son gorusumdu doktoru bebegın kılosu onden gıdıyor 2kişilikmi yıyorsun dedi Dikkat et dedi tamamda bu çocuk bu hale gelene kadar ne önerdın bana hiç bişeh
Minigininannesi ZeynepDemiraglar benimde önden gidiyor 2 hafta kadar ama doktor hiç bişey demedi güzel beslenmis diye sevindi bile doktorlar neden ayrı fikirdeler anlamıyorum
ZeynepDemiraglar Esracim evet oyleydi bugune kadar bundan sonra olmadığı için 20gun sonra randevu al dedı başka doktora alacam İşte 31+3deyım
ggzmkrcc Elif00 o hastanede nuriye hanım ve züleyha hanım öneriliyor ama çok yogunlar randevu bulmak cok zor hastane değiştirmenizi tavsiye ederim
Elif00 ggzmkrcc Nuriye hanimda gitmis sanirim randevularda cikmiyor zuleyhayi duymadim hic müge temel var onu öneten varmidir acaba