Benim doktorum yememem gerekenleri söyledi çiğ et yeme işte kokoreçtir odur budur içinde pembelik kalmasın iyi pişmiş et ye deriden emilen şeyler kullanma kına vs daha aklıma gelmiyo ilk haftalarda söylemişti bunları sonra numarasını yazdı verdi bişey olursa diye aramam için