Bilmiyorum hanımlar cok kararsızım bir tarafım bekle diyor kendi kalbi durursa durur diyor diğer tarafim ne kadar bekleyeceğim belli değil bana zarar verebilme durumu da var alsam günah olmaz Allah affetsin doğur diyor. Eminim doğup eve gidersem sonra cok vicdan da yapacağım. Rabbim kalplerimizi doğru yola iletsin