Mrvaklynr Zeliha4682harun yok sancım olmuyor bazen baskı hissediyorum o kadar bazen de bel ağrım oluyor
[silindi] Mrvaklynr Evet 16 hafta 3 günlüğüm ama tam hissedemiyorum hala 😊 sabırsızlıkla bekliyorum hissedeceğim günleri
Nurbl Mrvaklynr benimde ilk ama herkesinki Farklı olabiliyor uzandığımda sağ tarafta dokanıyorum sonrasında hareket ediyor yumuşak bir şekilde pıt pıt atıyor öyle hoşuma gidiyor ki😍
Mrvaklynr Nurbl ya sırt üstü uzandığınıZda mi öyle oluyor ben 16+1 im inşallah bir haftaya hissederim 😍
Rabiacengiz Mrvaklynr inşallah hissedersin çok güzel bir duygu ben şmdi bazen geceleri uyanıyorum rahat bırakmıyor
Seval22 Mrvaklynr 16 dan sonra hafif seğirme gibi hissettim arada bugün 18+ 1 im sabah reçelli ekmek yedim ve sert bir tekme yedim bariz belliydi normalde tatlı şeyleri pek sevmem galiba oğlumun canı istemiş hep ye der gibi bir tepki aldım 🙈😂
Mrvaklynr Seval22 ya ben hissedemiyorum beklemek bile çok güzel bir duygu 🥰 akıntınız var mı sizinde beyaz sarı falan benim akıntım baya oluyor