Nesrinarslan doktorum bana bebeği hissediyor musn diye sorduğunda 20. Haftamdaydım ve hiç hissetmiyorum dedim tamam korkma hissedersin ama en çok yaşadığımız sorun hissetmeye başlayınca her gün aynı sıklıkla hissedilmeyip gebelerim bu durumdan korkması demişti bazen az hareket edebilir demişti . Ha yinede sen takip et hareketlerini bizler böyle söylüyoruz diye çok güvenme ne olur ne olmaz bir doktora git bence . Birşey yoktur inşallah 🤲🏻