Nesrinarslan yorulmussundur yada çok ayakta kaldıysan normal biraz sessiz sakin bir yere geçip soluna yat, bir kaç parça çikolata ye, hareket eder inşallah. Bende köye kayinvalidemin yanına gidince hiç oturamiyorum ister istemez yada uzanamiyorum sürekli oturur pozisyonda olunca hareketleri baya azalıyor normal yani, bebislerde yoruluyor icerde