Ftmnrr Kapalikutu canım benım bilmiyorumkı yazmalık bir dogum mu gecirdim ama her anım farklı bir hissi varmış o sancılar cok zor belkı ama evladımız için o kadar cekilesi oluyo kendı kendımı teselli ettim bitcek eşlbet kurtulcaz diye
Merii33 Ftmnrr ya maşallah rabbim herkese kolay doğumlar nasip etsin bende şuan 37+6 haftadayım normal doğum istiyorum ilk bebeğim ve çok heyecanlıyım hayırlısıyla doğar inşallah 🙏