Hurmanı ye, zemzemini iç, duş al hastaneye git ve sürekli yürüyüş yap sakın yatma dua et. Bende bugün 38+1 oldum bebek hareketlerinden uyuyamıyorum. Allah yardımcın olsun canım kolay bir doğum geçirirsin inşallah 🤲🏻😊 tecrübelerini paylaşırsan sevinirim