addie487 türkiyedeyim canım ankaradayım devlete gidiyorum ben ilk gebeliğimi kayıp yaşamıştım özel hastaneler tüm tahlilleri yapmıyor diye şehir hastanesine gidiyorum devlette ilkten normali öneriyor ama salı kontrolm var bi sorucam gittiğim doktora nasıl olucak diye zaten sezeryan derlerse normal diye ısrarcı olamıcam 🙈 korkular başladı bende