Gamzemesee Fadikfs öylemiymis bak bunu bildgm iyi oldu ikinci sezeryanim aralik sonu olcam insallah ilk dogumumda 3 gun yattm devlet hastanesinde 3 gunde zaten cikarrdmda bunda korana muhabbetnden dolayi bide evde cocuk var dye o kadar yatmak istemyrm
ecembugra53 Neclanur [][url=https://hizliresim.com/NkTpCE][img]https://i.hizliresim.com/NkTpCE.png[/img]/url attım tarifini canım 😊