Fadikfs 11 gün önce bende sezeryan ile doğum yaptım canım gaz sıkıntısı bende yaşadım gece hastanede çok yürüdüğüm halde çıkarmakta güçlük çektim ertesi sabaha az çıkarabildim hastanede rezene çayı içtim kayısı çayı içtim eşime aldırıp ama karnımda gaz dolanıp duruyordu arife olduğu için taburcu olmak istedim eve gelince kayısı hoşafından içtim bi süre sonra rahatladım eğer ki bunları deneyip senin hala çıkmadıysa lagma aldır kullan rahatlarsın inşallah canım 🙏