Zekzek Kızımda 45 ile.hamile.kaldim 56 ile doğuma gittim oğlumda 53 ile hamile kaldım 62 ile doğuma gittim bu kızımda 52 ile hamile kaldım 32 haftaligiz şuan 60im bakalım kacla kapaticaz
DamlaNur29 Tomrisss 34+2yiz artı 8 kilo aldım ama şeker cıkmasaydı diyet yapmasaydım 20 kilo almıs olurdum kesin ne görsem istiyor canım cok korkuyordum kilo almaktan zaten kilolu hamile kaldım diyetisyen son 3 kilo daha alabilirsin dedi bakalım haftaya kaç cıkıcam 2 aydır kilo almıyorum
Mommy2b Aknkbr sormayın 🤦🏻♀️ Analık içgüdüsü olmasa günde tek öğün beslenirdim herhalde güneş inmeden iştah açılmıyor 😅 kısmadıysanız sorun olmaz zaten iştahsızlığınızın yetersiz beslenmeye sebep olmasını engellemeniz yeterli 🙏🏻🌸
Aknkbr Mommy2b kesinlikle bakalım bebeğe kilo aldırıcı şeyler yemeğe çalışıyorum kaşar soda çok içiyorum bebişler iyi olsunda inşallah sağlıkla kucağımıza alırız ☺️💜
Zeyyno_ Tomrisss Bende boyum 1.65 kilom 60la hamile kaldım şimdi 22Haftalığız 1kilo almışım en fazla 69-70le doğuma girerim diyorum İnşallah bakalım şu ana kadar çok almadığım için hiç almiccakmış gibi hissediyorum ❤️😂😂😂❤️🧿🧿🧿