maggie Merhaba bu ara en çok defne duru asel meva vera lina mila mira gibi isimler konuluyor bunlardan farklı hem de anlamı güzel kız isimleri önerisi verir misiniz🥺
Birhemsire_anne maggie Bence Elif ismi cok güzel derin anlamı var zaten kızım olsa elif koymak isterdim Yada Ahsen 💞
Tbmr135 maggie ben elizan ismini duydum . Uzaktan duyulan ezan sesiymiş . Azelya da var güzel yani benim hoşuma gidiyor .
Marayy Duygukc ben kızımızın adını mavi yada lila koymak istedim burda bir post açtım ama burası cahil insan kaynıyor maalesef ne duymuşlar ne görmüşler kaba ve itici yorumlar geldi ama bence çok güzel isim
Eha1 Birhemsire_anne ikisi de kızlarimin adı bu da kz hala bilmiyrm ne koyacağını bnde ikisi dd biribrnden güzel hafsa da diğer kızımın ismi
Neslihankk maggie kızım olsaydı Efnan Pera koyucaktim internetten ikisininde ayrı ayrı anlamlarını araştırabilirsin çok hoş duruyo 🥰
Kbr26phlvn Elizan koyacağız biz inşallah kime dediysem çok değişik güzel dediler anlamı da uzaktan gelen ezan sesi demek 😇 anlamına bakarak da koyun bence değişik olsun diye antinkuntin isimler çıkıyor sonra 😂
elcinsadem Melinda - Benim güzel kızım demek Ova bende kuzuma Elçin Sadem koyacağım Allah nasip ederse . Bir klasik bir değişik olsun hangisini kullanmak isterse ilerde onu kullansın diye düşündük 🤗
nursedahatira Elif Dünya benim kızımın adı da. Biri dünyalık ismi diğeri de ahiretlik ismi olsun dedim. İkinci çocuğum olursa koz ya da erkek farketmez Doğa koymak isterim