cerenozb07 evet canım gittim hemen girip yazamadım😊hastane çok aşırı büyük içinde kaybolunası😂drlar bile karıştırıyor personel falan kimse bişey bilmiyor herkes deliler gibi yolunu arıyordu😂usg cihazları bile her şey yepyeni,biraz yığılma vardı hasta kabul bölümünde sekreter kafayı yemiş sistem oturmamaş tam,aslında ben beğendim çünkü zamanla oturur yerine bugün 2.günü,eşim pek beğenmedi hala taşıyorlar dedi karışık geldi ona ben bugün adatıpada gittim oradaki doktoruma sezeryana gün aldık 20.08.20 ye🥰tabi Seahtada muayene olduk Selçuk Özden Koray bey ve Bilge Hanım hepsi baktı ilgi alaka güzeldi