Beyzaasiriinn hangi dr acaba o baya ben sadece perinatoloda ilgilenenleri biliyorum birde orada yattığım zamanlarda nöbetçi drları genelde erkeklere dnk geldim,bayanlarda Aslıhan diye bi dr vardı o da çok iyiydi nöbetçi dr du en son gittiğimde,özel ya da doğum evi neresi olursa olsun Allsh iyi insanlarla karşılaştırsın hepimizi🤲🏻Hastanenin vşdeosunuda izledim güzel gözüküyor salı günü görcem bakalım nasılmış