38+2 de genel anesteziyle sezeryan doğum yaptım, bel fıtığım olduğu için anestezi doktoru spinali önermedi bende bel fıtığım için korkuyodum iyiki de genel olmuşum, genelde ayılma zor oluyo baş ağrısı üşüme oluyor diye birçok şey okumuştum burdan ama bende hiç biri olmadı ve ilk defa anestezi alacağım için çok endişeliydim, üstelik kan vermeye bile dayanamayan ben 🙄😂 genelde anestezinin sütümden bebeğime geçmemesi için bebeğimi en kısa zamanda almaları gerektiğini söylediler bu yüzden işlemleri anesteziden önce yaptılar sondayı mesela çok korktum panikledim ilk başta çnkü burda herkes uyuşukken taktırıyo acıyor filan demişlerdi ama hiç acı hissetmedim kendimi kasmamaya çalıştım 12:40 da anestezi aldım 12:48 de bebeğim doğdu gözlerimi açtığımda saat 13:30 du ve ben tamamen kendimdeydim üşüme vs hiç bişey yoktu sadece ağrım vardı ama ağrım da adet ağrısıydı (benim adet zamanlarım çok ağrılı geçiyor) sanki 9 ayın acısı o an çıkıyor gibiydi evet ağrılıydı ama dayanamicak kadar değildi, beni odama çıkarttılar herkes zannetmiş ben spinal oldum çünkü gayet kendimdeydim genel deynce şaşırdılar, ben spinal genel olcağını o an karar verdim anestezi doktoru ve kendi doktorumla birlikte karar vermiştik, odaya çıktığımda baş ağrım vs hiç olmadı bi süre sonra ağrım da azaldı akşam 9 da ilk yürüyüş için hemşire geldi ilk yürüyüş zordu ama benim için zorluğu baş dönmesiydi benim kan alınırken bile başım döner, bu yüzden ilk ayağa kalktığımda çok başım döndü ama yürüdükçe açıldım ertesi gün kendi başıma yürümeye başladım kendim süslenip fotoğraf çekimi yaptık yoksa içimde kalırdı😀 1 gece yatıp taburcu oldum gazım çıkmıştı ama büyük tuvaletimi yapmamıştım onun için de lavman yapıldı öylelkle taburcu oldum sütüm de 3. Günü geldi çok şükür 🤲🏻 biraz karışık yazmış olabilirim sormak istedikleriniz varsa cevaplarım 🤗🤗