Symnr ben ilk çocugumda çatı muayanesini oldugum halde yine de biraz gerildiğim için doktorum sana normal doğumda güvenemem çok rahat olman olman lazım yoksa orda bebegi de zor durumda bırakırsın dedi. Eşimde doktora hak verdi sezeryaninde zorlukları var normalinde var ama bebiş doğunca herşeyin üstesinden geliniyor 😊 ilişki de bile zorlanıyorsanız normal diye diretmeyin işinizi şansa bırakmayın konuşarak çözülecek bir mesele değil malesefki..