Symnr Düşünsene doktorun ebenin hemşirenin çatalın olmadığı zamanları,kadınlar mağarada doğurup elbiselerinde bir beze sarıp kalkıp evlerine gidiyorlarmış.Fıtratımız gereği anne karnında veriliyor bize yumurtalıklarımız erkekte öyle değil.Herşey ona göre planlanmış ona göre kurulmuş.Hiç kimse olmasa da o doğum gerçekleşecek rahim açılacak Bebek doğacak 🙏🏻 Rahat olmaya çalış bende 35 haftadayım herşey beni de korkutuyor ama kendi kendime hep tekrar ediyorum.Öyle de böyle de bu doğum gerçekleşecek korkup daha da zorlaştırmaktansa kabullenip Allah a sığınmak en güzeli.Rabbim yardımcımız olsun ❣️