Glsvr1 herkeste ki aynı mı olur bilemiyorum tabi benim sol kasığımda ağrı oldu bacağımı biraz zor hareket ettirdim 2 gün birde baskı oldu çok aşağı doğru ters bir durum olduğunu anlıyorsun zaten normalinden farklı oluyor o baskı gibi nasıl anlatsam bilemedim ama şüphe duyuyorsan naçizane fikrim mutlaka doktorumla görüş ben 2 gün öyle ağrı çektim sonra gittim hunilesme olmuş o 2 gün içinde