Atlasmom Gebelikde idrar yolu enfeksiyonu gecıren var mi acaba beraberinde yogun bi akintiyla bas gosterdi benimki bebege bi skntı olur mu diye endise ediyirum var mi geciren ilac kullanip düzelen ya da bebege bi skntı yaratmdigini bilen
Seda16 Atlasmom bende vardı hatta hala az da olsa enfeksiyon var doktora git ilaçlarını duzenli kullan hiç birşey olmaz Allah’ın izniyle ama sakın ihmal etme ben boraz geç kaldım bende enfeksiyon kasılma yaptı biraz ağrım oldu rahim ağzım kısaldı ama soneasinda dinlendim ilaçları dikkatli kullandım az önce doktordan geldim herşey yolunda şimdilik ihmale gelmiyormus ben öğrenmiş oldum 😊
Nurbl Atlasmom hamilelikle beraber başlıyor bazılarında doğuma kadar devam ediyor çok kötü bişey ya 🥺
ozsim23 Atlasmom benim de başlarda yoktu sadece kum döküyordum. Bugünkü testte enfeksiyon çıktı malesef . Antibiyotik toz ilaç verdi bakalım inşallah geçer. Ağrım ve yanma olmuyodu gerçi ama yinede sıkıntı bi durum. Her hamilelikte olabilen bi durum malesef. Geçmiş olsun
Glsvr1 Seda16 merhaba kasılma nasıl oldu acaba? 31. Haftadayım benim de bugun kasılmam çok oldu da enfeksiyondan mı acaba çünkü akıntım var da o yüzden mi dedim 😞
merve90 Ahhh enfeksiyon kızıma hamileyken çok çektim 2yıl önce hamile kaldığım günden beri enfeksiyon kullanmadığım antibiyotik kalmadı en son böbreğim şişti çalışmaz hale geldi stent takıldı Dikkat edin ilaçlarınızı düzenli kullanın
Miniik Bende bu kontrolüm de rutin idrar testinde öğrendim enfeksiyon olduğunu, hiç bir belirtim de yoktu, 2 tane toz ilaç vermiş doktor suya katılan, umarım geçer
Eminebr İlk anladığımda yanma oluyordu gecer dedim 5 katına cıktı enfeksiyon hastaneye gitmemezlik yapma sakın cok kötü oluyor sonrası. Antibiyotik tedavisi oldum anca geçti. Gecmezse damardan verecklerdi oda cocuga zarar verebilirmiş.
Atlasmom Bendede hic belirti vermedi rutin testlerde gördüm gebelikdeki her enfeksiyon skntı diye biliyorum o yüzden baya canim skldl asirida dikkat ederim ona ragmen nasil oldi anlamadm ya
Hazal2020 Atlasmom haziran ayinda seker yuklemesi yaptirirken doktorum idrar tahlili istemesiyle öğrendim 1 haftalik antibiyotik kullandım ve 1 dozluk toz bakalim gecen sefer gittigimde birsey söylemedi bende unuttum sormayi bu sefer soylicem
Gonulidil Atlasmom evet ben geçirdim ve bebeğim yoğun bakımda kaldı. Mutlaka vajınal antibiyotik kullanın doktorunuza devamlı akıntının rengi kıvamk konusunda bilgi verin
Atlasmom Aydabelinay akıntının renginin degismesinden anladim ben acikcasi ve günde 15 kere ic camasiri dgistrmek zorunda kaliyordum
Aydabelinay Atlasmom anladım canım ya bende bazen kötü koku geliyor özellikle ilişkiden sonra ama sonra gidiyor bazen oluyo anlam veremedim
Atlasmom Aydabelinay hamilelik isi gercekden skntı sürekli bi endise gercekden allah hepimize sabir versin 🤷
Aydabelinay Atlasmom amin canım amin inşallah geçer tüm sıkıntılar sonrası çok güzel olsun inşallah 😔