Poyrazefenin_annesiii normalden daha çok korkuyorum:) kaldı ki geçen hafta böbrek ağrısından öldüm hemen hemen aynı dediler:) ama yinede canlı canlı o acı ve dikiş psikolojik olarak iyi hissettirmiyor. Çevremde herkes genel sezaryen oldu. Hepsi çok rahattı. Hepsini karşıma dizdim tek dedikleri dayanılmıcak ağrı değil zaten ağrı kesici veriyolar hep :) çok korkmuyorum oyüzden.