Poyrazefenin_annesiii Kızlar 32 haftanın içindeyim. Bebeğim makat duruyor yani sezaryen doğuma göre duruyor. Dönme ihtimali var mıdır. Varsa ne zaman döner ekstra bir şey yapmam gerekir mi
Ebruaybars Poyrazefenin_annesiii bnm 28.haftada normal doğum pozisyonu almıştı şimdi 35+2 deyim tekrar makat pozisyonu almış ters dönmüş pazartesi tekrar randevum var insaAllah döner 🙏☹️
Tstnptt Poyrazefenin_annesiii emeklemek bebişin pozisyonunu değiştiriyormuş öyle yazmıştı Bi arkadaş buraya dene istersen kaybedecek bişey yok sonuçta 😊
fnsckn Poyrazefenin_annesiii benim 1 ayda 4 kere döndü 🤗 alttan ışık tutmak alttan konuşmak ( baya baya ikna etmeye çalışmak gibi ) dönme egzersizleri 😊 yukarıdan soğuk aşağıdan sıcak su dokundurma aşağıdan müzik dinletme 😅 deneyin isterseniz bende işe yaradı Ebruaybars
Poyrazefenin_annesiii Ebruaybars bende normal doğum pozisyonda duruyordu. Şimdi makat gelişi duruyor. Sezaryen den çok korkuyorum. İnşallah normal doğum olur
Poyrazefenin_annesiii Tstnptt denedim canım ama olmadı 😃 eşimde hatun çocukluğunu yasayamadin mı diyor
Tstnptt Poyrazefenin_annesiii 😊😊 Sağlıklaa hayırla al bebeğini kucağına inşallah canmm normal sezeryan fark etmez
Poyrazefenin_annesiii Tstnptt sezaryen doğumdan çok korkuyorum 🙈 iki gün hastanede yattım sancım çıktığı için. Bu gün eve geldim haftaya yine gidicem eğer hala sancım var ise sezaryen doğuma alacaklar
Tstnptt Ebruaybars ben de ne yapacaksam eşim yokken yapıyorum onun pis pis sırıtması sinirlerimi bozuyoo😊
Poyrazefenin_annesiii Tstnptt inşallah canım. Hala ağrım var ama o kadar dayanilmayacak gibi değil inşallah bekler
Imfromlastnight Bende 32 yim. Dun doktora gittim. Kafasi soldaydi. aa donmemis dedim. Oo daha cok oynar ona bakma dedi. Sezaryen olacagim zaten ama insan merak ediyor:)
Imfromlastnight Poyrazefenin_annesiii normalden daha çok korkuyorum:) kaldı ki geçen hafta böbrek ağrısından öldüm hemen hemen aynı dediler:) ama yinede canlı canlı o acı ve dikiş psikolojik olarak iyi hissettirmiyor. Çevremde herkes genel sezaryen oldu. Hepsi çok rahattı. Hepsini karşıma dizdim tek dedikleri dayanılmıcak ağrı değil zaten ağrı kesici veriyolar hep :) çok korkmuyorum oyüzden.