SnFk canım 23+5 te bizde 850 gram çıktık doktorum gelişimi gayet güzel dedi en baştan beri 10 gün 2 hafta falan önden gidiyodu şeker testi değilde açlık tokluk istedi ondada sorun çıkmayınca şeker testine gerek görmedi. Bende öyle çok kilo almadım az az ama sık yiyorum dayanamıyorum miğdem bulanıyo öyle kilo alsın diye ekstrada bişey yemiyorum ama öyle gidiyo şimdilik bizimde