SnFk Selam güzellikler! Umarım hamileliğiniz güzel geçiyordur. Şayet bizim her şey yokunda gözüküyor. Sadece haftasına göre kilosu fazla. 720 gram! Pazartesi şeker testi yapacağız dedi doktorum. Sizde ne var ne yok? Bebek kilolarınız normalde mi? Kendim neredeyse hiç kilo almadım gibi. Yediğim her şey bebeğe mi gidiyor yoksa şekerim mi var anlam veremedim.
tugbaayaz SnFk 24+6 da 834 gramdı önde gidiyordu kilosu ve doktorum bi sorun olduğunu söylememişti zaten o haftalarda şeker yüklemesi yapıldığı için yaptırmıştım
AsliMaY SnFk canım 23+5 te bizde 850 gram çıktık doktorum gelişimi gayet güzel dedi en baştan beri 10 gün 2 hafta falan önden gidiyodu şeker testi değilde açlık tokluk istedi ondada sorun çıkmayınca şeker testine gerek görmedi. Bende öyle çok kilo almadım az az ama sık yiyorum dayanamıyorum miğdem bulanıyo öyle kilo alsın diye ekstrada bişey yemiyorum ama öyle gidiyo şimdilik bizimde
Bsrabyrktr95 SnFk 19+5 ozele gitmiştim 2 gün önce 400 gram dedi doktor 21 haftaya uyumluymus ultrasonda.
Hilalgc Benim de 25+3 de 1 kilo29 gram çıktı benimde fazla bende açlık tokluk şeker testi verdim sonuc bekliyorum
Hilalgc SnFk devlette yaptirdim canım Perşembe günü e Nabizdan baktım.hala çıkmamış pazartesi gidicem sonuclsr için hastaneye
SnFk Hilalgc e nabıza hemen düşmüyor. Keşke gitseydin doktora. Bende pazartesi gideceğim yaptırmaya nasıl yapıyorlar anlatır mısın?
Hilalgc SnFk aç karna kan aldı sonra yemek yiyip bı saat sonra tekrar kan verdim açlık tokluk şekerine bakicsm dedi öyle
Bellatrix-lestrange 24+1 830 gr doktorum fazla olduğunu söylemedi, 1 hafta önden gidiyormuş. Şeker testi yaptıracağım tabiki, normalde ne kdar olması gerekiyormuş 🤔
SnFk Bellatrix-lestrange 600 gram civarı sanırım. Tabii senin boyuna kilona görede değişiyor. Ben 43 kiloyla hamile kaldım şuan 49 kiloyum. Bana göre fazlaymış bebeğin kilosu.
Sehribann SnFk ben de 44 kilo ile hamile kaldim. 24+3te 660 gramdi. Suan 27+1deyiz carsamba gidecegim doktora seker yuklemesi icin. 8 kg aldim, doktor bebek icin normal gelisimde dedi ama bilemiyorum tabi.
Hilalgc SnFk hayır canım gerek.gormedi bebeğin suyu felsn.fazla değil cokkilo da.almamissin dedi açlık tokluk şekerine bakılacak bişey çıkarsa yapicak galiba
Emine_66 24+2 de dün gittim bebeğin kilosu 715 gr çıktı gayet normal dedi gebelik şeker testi de dün yaptırdım şekerim de yok şükür 🙏 bir daha yaptırmam ama çok yorucu
SnFk tugbaayaz açıkçası benim doktorumda bir sorun var demedi. Kilosunu söyleyince hocam haftasına göre fazla değil mi dedim oda fazla şeker testi yapalım bi dedi. Kafası 24 haftalıkken göbeği 25 hafta gözüküyor.
SnFk Emine_66 şeker çıkmasın da. Erkek diye çok canım tatlı istiyo. Tabii ki aç karnına tatlı öğün atlayıp tatlı yemiyorum. Ya da bir oturuşta bi tepsi baklavayı bitirmiyorum ama aşerdiğim şeyler hep tatlı şeyler. Önceden meyve aşeriyodum şimdi çikolata pasta baklava aşeriyorum 🤦🏼♀️