Benim de aynı şekilde tam regl günümde kanamam oldu baya kırmızı kan yani yerleşme kanaması gibi değil. Ben de regl oldum sanmıştım üstünde durmadım, sonra sizin gibi kısa sürdü normalden. 1 hafya sonra içime kurt düştü test yaptım pozitifti, doktora gittiğimde keseyi görmüştük 5+6 günlüktü.. Doktorum üstüne görmüşsün dedi.
erken gebelik testi yapın veya kan verin bana da 2. Çizgi var ve silik gibi geldi..