Eddaliko ben de yaşayınca öğrendim yoksa ne alaka derdim 😂 meme emen çocuk daha sık emiyor daha çok çiş yapıyor mama alan çocuk o kadar sık tüketim yapmadığı için gece doğal olarak o kadar doldurmuyor, sızdırma ihtimali daha düşük. Bez markası bile fark etmiyor, hepsini denedim. 🤦🏻♀️