Eddaliko rica ederim..ilk haftalar ilk ay falan zaten sürekli bebeğin altını değiştirmekle geçiyor 😂 bezini çıkardığım anda işedigi çok oldu 😂 ama alt değiştirme örtüsü var bir tarafı naylon gibi. O yüzden çok kolaylık sağladı. İdrarı ona gelse bile sorun olmadı hemen yıkadım kuruttum