Meltem95 Karnim baya asagiya inmis 38+2 haftalık gebeyim ama hiiiiiç belirti yok ne yalancı sancı ne nişan kimler ne durumda 🥰
mina_mom Meltem95 canım bende 38+1im 3 gün önce çok hafif pembe kırmızı akintim geldi gidiş o gidiş olan sancılarımı da beraberinde götürdü öyle bekliyorum 🤣🙄 ayın 11i randevum var o zamana kadar gelmezse bakacaz artık hayırlısı olsun ☺️
Atlass Meltem95 ya ben 39 za giricem 3 gün sonra sezaryan olcam ama karnım düşmedi ama dogum sancılarım var 😬
derinozkayaa Meltem95 ben 37yim bazen düşmüş gibi bazen agzımdan cıkacak gibi oluyor karın düşmesi nasıl oluyor acaba
Meltem95 mina_mom açıklık varmı hiç sende? Bende olmadı hiç pembe akıntı nişan yani öyle bekliyorum hala😃
mina_mom Meltem95 bilmiyorum ki işte randevum 11de ozman öğrenicem iyiki panik edip gitmemisim yoksa suni fln verir bisey olurdu ben kendi sancimi bekliyorum hayırlısı olsun ya ☺️ bu akinti da geldiyse heralde vardır yane 1 2 cm açıklık 🤷♀️☺️
Meltem95 derinozkayaa aynaya baktiginizda hemen fark ediliyor karin asagi dogru oluyor eskiden midemden basliyordu sivri sekilde simdiyse asagiya dogru akmis gibi 😃
Gl1456 derinozkayaa göğsünün altı resmen boşalıyor ve hareketlerini orta da ve aşağıda hissediyorsun. Ben düştüğünden beri daha rahat nefes alabiliyorum artık
derinozkayaa Meltem95 ben göremicem sanırım o anları 😹 cumaya mecburi sezaryenim cunku 🙏🏻 rabbim sağ salim kucaklamayı nasip etsin canım sağ salim dogur inşAllah 🤲🏻
derinozkayaa Meltem95 yüreğini seveyim ben cok korkagım ya helal olsun diyorum normal doğumculara halbuki pıt diye cıkaranda var sende onlardan ol inşAllah 🤲🏻😹
derinozkayaa ozgeaa halen alanları var demekki bir yukarı bir aşağı yatıyorlar 😊 özellikle bir yere gittigimde uzun süre oturmam gerekiyorsa midemin altına yerleşiyor gıcıklık verir gibi 😹
Elhafnur Meltem95 bizde 37+0 olduk kızçemle💗 perşembw günü düzenli belden vuran sancılarım vardı muayenede sıfır açıklık doğum sancıların başlamış dediler ama dün gittiğimde sancılarım düzensiz çıktı NST de hiçbirşey anlamadım valla 🤷🏻♀️Bi sevindik doğum başlıyor diye şimdi ise sıfır ağrı sıfır belirti 😕😅 hayırlısıyla gelsin bebişlerimiz🥰🥰
DamlAdaa Meltem95 Telaşlanma bebeğim biz 40+1deyiz hala belirti yok bekliyoruz 😂 Hiç stres yapma yani 🥰😂
Tugce92 Kızlar bana her gören karnın aşagı inmiş diyor kaç haftadır ama bebek kanala girmedi hala 😓 39+1 oldum 14agustosa sezeryan yazdı doktorum. Normal dogum cok istiyorum inşallah o güne kadar gelir kızım dua edin kızlar 🤲🏻❤️🙏🏻