Merhaba kızlarr 34+3 olduk bugün aylardır bebek arabası araştırıyordum ne alsam ne alsam , maşallah o kadar seçenek varki derya deniz resmen kullananlardan travelin belli bir yaştan sonra kullanılamadığını duydum evet ama başlarda baston alıp ayrıca puset alma derdiyle uğraşmak istemdim açıkçası kullanbildigi kadar kullanır sonrasında 500 600 e uygun bir baston alırım gerekli olursa diye düşündüm olmazsa çocuk yürüsün zaten uyuması dışında bebek arabasına büyük yaşlarda bindirmenin çok aağlıklı olacağnı düşünmüyorum yani yürüyüp kaslarının gelişmesi daha sağlıklı tabii getektiği yerlerde araba kullanılablir neyse benim tercihim
https://imgyukle.com/i/SdjeQI
https://imgyukle.com/i/SdjUZ1
Bundan yana oldu Mima benzeri bu modelleri beğeniyordum zaten kullanan tanıdıklarımda hepsi memnun bebek arabası daha kargoda ama çok araştırma yaptım ve kullananlarınkini de kullandım o yüzden bu model aklında olan soru sorablir ❣️ Belki fikir olur alacaklara