Benim de tek bir yanımda vardı pko düzensizdi baya adetlerim. Doktora gittim çocuk düşünmüyorsan tedavi gerekmez ama düşündüğünde zorlar dedi. Sürekli düzensizdi,ama üstüne düşmedim biraz da kilo verdim. Ben hamilelik düşündüğüm zaman iyi bir tedaviye başlarım diye düşünürken rabbim nasip etti. Yani kilo varsa ver+sağlıklı beslen+stres yapma aman olsun diye