Nasippp Serrax evt canım bende de pıhtılaşma. Var bende adetten 2 gün önce testte gördüm çizgiyi hemen başladım iğneye progestana inş bu kez herşey güzel olur bizim için kuzum 🤲🏻
Cemrreedemirci Nasippp salı günü 5000 i ulaşır direk keseyi görürsünüz inşallah. Salıya kadar da içinizi ferah tutun folik asidinizi için. Pozitif düşünün iyi olacak inşallah
Nasippp Cemrreedemirci inş kuzum içiyorum ilaçlarımı aksatmadan kan pıbtılaşmam. Var dakikası dakikasına vuruyorum şifa olsun inş 🤲🏻
Nasippp Anne18 canım arkadaşım allah razı olsun 🥰 umarım doğuma beraber gün saydığımız günleri de görürüz 🤲🏻
Tugce987 Merhaba kızlar ben ayın 6 sında evde test yaptım çizgi cıktı sonra acile gittim beta 24 cıktı yani ayın 6 sında bugün yine gittim beta 93 olmuş sizce nasıl artışı
Nasippp Serrax evt kuzum gittim keseyi gördük bebekte var dedi. Haftaya da kalp atışı İÇİN gideceğiz allah izin verirse 🥰🤲🏻🤰🏻
Nasippp Serrax kuzum bu gün 5+5 idik sen keseyi görmüş müydün 🐾 hadi güzel haberler al kalp atışını dinle miniğin😍