Nasippp Kızlar adetim 2 gün geçince Salı günü beta 509 çıktı. Progesteron 43 perşembe günü beta 911 çıktı sizce artış nasıl progesteron değerim iyi mi 🌸🤰🏻 Salı günü kontrole çağırdı doktorum rabbim nasip ederse keseyi görürüz inş🤲🏻
Cemrreedemirci Nasippp aynı saatlerde mi verdiniz 1000 küsür olması grrekir hatta fazlası 2 gün sonra tekrarlayın bence
Gizemmmms Ben de Perşembe günü öğrendim gebeliğimi adetime 3 gün vardı ya 30.03 çıktı betam. Bugün de baktırdım 60.89 çıktı. Artış hızı normal değil mi
Nasippp Anne18 çok stres yapıyorum dimi elimde olmadan 😔 daha önceki yaşadıklarımdan 🥺 inş kuzum duanda eksik etme beni salı günü hayırlı haberler alayım bende 🤲🏻
Nasippp Cemrreedemirci hemen hemen evet ama ilki özel hastahane diğeri devlet hastahanesi 😔 az mı artmış bidaha vermem salı günü gideceğim hakkımızda hayırlı olan olur inş🤲🏻
Serrax Nasippp canım verdiğin hastanelerin aynı olması lazım. Aynı hastane olmadığından değerler örtüşmez ama görünen o ki gayet de artmış. Sıkıntı etme kendine tam 2 kat artmamış gibi görünse de farklı yerler olduğu için aslında 2 kattır Allahın izniyle. Bir daha kan verirsen aynı yerde vermeye dikkat et
Cemrreedemirci Nasippp salı günü 5000 i ulaşır direk keseyi görürsünüz inşallah. Salıya kadar da içinizi ferah tutun folik asidinizi için. Pozitif düşünün iyi olacak inşallah
Nasippp Serrax kuzum özelde verirdim ama o. Merkezde olduğu İÇİN veremedim salı günü gideceğim bir daha vermem kan zaten doktor da ver demedi ben enfeksiyondan şüphelendiğim için vermiştim. inş sağlıklı bir bebeğim olur kuzum 🤲🏻
Serrax Nasippp inşallah sağlıkla hayırla olur ama artmş değerin yani dert etme. Ben de çok yeni gördüm keseyi. 2 gün oldu. Öncesinde 2 kaybım olduğundan hala sevinemiyorum. Rabbim sıkıntılarımızı gidersin
Nasippp Serrax maşallah darısı başıma 🤲🏻Benimde daha önce 3 kayıbım olduğu İÇİN bu tedirginliğim 🥺 inş bir birimize bebeğimizin kalp atışı haberlerini veririz 🤲🏻
Serrax Nasippp aa çok üzüldüm anlarız birbirimizi. Zor şeyler inş bir daha yaşamayız. 1 haftam kaldı kalp atışı için gideceğim. Gerçi sonrasında da endişe hiç bitmez. Pıhtılaşma mı var sende de? Ben kanda öğrendiğim gün hemen iğneye başladım 10. Gün bugün hatta vurmaya başlayalı
Nasippp Serrax evt canım bende de pıhtılaşma. Var bende adetten 2 gün önce testte gördüm çizgiyi hemen başladım iğneye progestana inş bu kez herşey güzel olur bizim için kuzum 🤲🏻