ozgulbasak21 benim kaynımın yüzünde Gül şeklinde lekesi varmış büyüdükçe açılmış ama kardeşimin tam belinin orda dalak şeklinde leke var o yüzden dikkat etmeye çalışıyorum bende. Kırmızı meyveler yiyince de bi yerini kaşımaman gerekiyormuş. Canın bişey istediğinde de avucunu yalayıp göğsünü sıvazla yani bizde öyle hem canın çekmesin hem de süt damarın çekipte umma olmayasın diye. Dikkat etmeye ne kadar çalıştım artık onu oğlum doğunca görecez rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin de leke sağlığına engel olmuyor şükür ki 👼🏻🤲🏻