Yahu bunlar batıl inanç , gerçek sebebi şu az önce bi annemiz yazmış ne güzel , çiğ ette , iyi yıkanmamış sebze meyvede , kedi köpek gibi hayvanların tüylerinde toxoplazma denen bakteri var bunlari iyi yıkamadan yersek veya dokunduktan sonra iyice yıkamazsak elimizi bu enfeksiyona kapılıyoruz , bu enfeksiyonun yan etkisi bu olabilir bende de 9. Haftada bu enfeksiyon çıktı , hala antibiyotik kullanıyorum , rabbim sağlık versin ama benim bebişimde de bu lekeden çıkma ihtimali yüksek , bu enfeksiyondan dolayı yani