Minnaki_beklerken haa sizinki daha iyi , benimkine bide avidite yaptı düşük avidite dedi geçiriyorsun dedi , sanırsam İgg pozitif çıktı , sizinki geçmişte olduysa rahat olun bu bi kere geçirilen bişiymiş , bağışıklık kazanılıyormuş , rahat olun yani 🌸