OzgeSahin2 ben ben aynı haftalarda çıktı bende de , toxoplazma . İstersen aldırabilirsin dediler vazgeçmedim , antibiyotiğe başladılar günde 3 kere doramcyn kullanıyorum . 18 haftalık olduğum zaman dedi ki Ankara’ya git amniyoseutenz yaptır bebeğe bulaşmış mı bulaşmamış mı baktır , gittim yaptırdım baktırdım sonuca , bende de yok bebekte de yok atlatmışsınız dedi doktor çok sevğndğk. Çok korkutmuştu bizi bebeğe bulaşırsa çok kötü etkileri bar dedi , çok şükür bulaşmamış , ama ilacı kesmediler , önlem amaçlı doğuma kadar kullanacaksın dediler kullanıyorum bende