Momnurse görüşünüze bende saygı duyuyorum, sağlıkçı değilim ama, bu işin şans işi olduğunu düşünmüyorum yani şu örneği verebilirim size, 3 kez aynı hastanede tüp bebek deneyip te başarısız olup ve neden başarısız olunduğunu bile hastaya doğru düzgün aciklayamayan, kalıplaşmış doktorlardan bahsediyorum, 3 deneme yapan kadının yumurta rezervinide boşa harcamış ta oluyorlar, bu kişi daha sonra 3 kez başarısız oldu hastaneden maddi ve manevi yikimla ayrılıyor, sonra başka biyerde deniyor ve ilk denemede oluyor, belki emriyolog iyisini seçti, yada kaliteli yumurta elde ettiler, orasını bilemem, başarısız tüp bebek değil, bence başarısız doktor vardır, ama insan egosu gereği hiçbir doktor bunu kendiside bilsede kabul etmez diye düşünüyorum.