Eha1 Canım seni çok iyi anlıyorum yüreğin yanıyor bigün hepimiz gidicez acısı hiç bir zaman geçmicek bunu sakın unutma hep hatırlıcaksın heran anıcaksın ama zamanla alışacaksın. Babam yoğun bakımda yatarken doktor bana senin babanın yerinde benim babam olsa ölmesini isterdim dedi. Nasıl feryat ettim ne diyorsun sen nasıl konuşuyorsun diye ağrıları o kadar çok fazlaymış ki artık zaten sadece uyutuyorlardı. Ağrıları sızıları günahlarının kefareti olsun. Kemoterapi almamasıda çok iyi keşke babama aldırtmasaydım aptal gibi aldırdım daha çok acı çekti zaten hastaydı ölecekti neden aldırdım ki diyorum kemoterapi almayıp 5 yıl yaşayanlarda var 2 kişi tanıyorum öyle ama maalesef bazı kanserler babamın mesela çok fazla agresif ilerledi ağrıları vs çok fazlaydı çoğu kanser hastasında ağrı pek fazla görmüyorum bundan sonra senin yapıcağın şey canım ailene destek olmak annene özellikle babandan sonra her konuda annen en çok yaralancak bu durumda hep yanına almaya bak hiç yanlız bırakma anneni sımsıkı sarıl 😔