Gnccnn Nagisim dedi ki rahimin taa göğsün altına kadar çıkmış dedi onunla ilgili değil tamamen bebeğin keyfiyle ilgili. O yüzden normal bi durum. Biz 36dan itibaren yukarda tam olmasını isteriz dedi. Sıkıntılı bi durum yok inşallah