Ozgecetindag Nagisim haftamız aynı cnım bende 27’im ve sürekli toplanıyor bi tarafa genelde sag tarafta oluyor elimi verince taş gibi oluyor orası okşuyorum yumuşatıyorum ve bunu erken dogum riski olarak hiç görmedim bel agrılarımda var umarım erken dogum degildir canım
Nagisim Ozgecetindag ben hastanye gttim canm o gece yattm ertesi gun daha cogaldi nstye bagladilar ultrasonlada baktilar sancilarm baslams. Ama 5 dk bi oldu snra ciktim yine devam etti baska doktora gttim oda baslams erken dogum dedi. Rahim duvarim darmis bebek buyudukce baski yapiyoms oda erken doguma sebepms smdide ara ara griyo yine
Ozgecetindag Nagisim aman allah korusun zamanında alalım kucagımıza bebeklerimizi şu anda doğsa %85 yaşama ihtimalleri yüksek zaten ama zamanında dogması en güzeli saglıklısı
Nagisim yamacalimoms amin canim sagol. Dün gttim yine doktora ayni dedi bebek erken gelmek istiyor. 5 tane igne yazmsti 5 gunde bir sekilde dun 2.yi vurundm ama degsen bisi yok ayni yatcan diyo ama surekli sertlesiyo sisiyo
Nagisim Mirayse1 benim iki kese vardi ikizdi sonra biri gelsmedi digeri budukce onu itti kanamam oldu canim yattm baya. Kanama kesesi hala gozukuyodu. Doktorm bu saatten sonra dusuk olmaz erken dogum olr demsti. Ama iyiydm bike toplanma bendede oluyodu ama hemen geciyodu o gun 5 dk 1 oldu ama canimindan can gtti bole sanki yirtcak derimi cikcakti hemen gttk ki sancm baslams 2 gun yattm sabaha gecmezse alcaz bebegi dedi. Sabaha ciktm ama ertesi gum yine oldu igne ilac smdilik beklemedeym canim. Zamanunda sagliklica dogsunda
Ayse0707 Nagisim canim benimde 31.haftada nisanim geldi erken dogum riskim var,kasilmalarimda vardi.Doktorum igne,nidicart ve progestan verdi.Nidicart o kasilmalari gercekten önlüyor su an 33+3 olduk
Nagisim Ayse0707 pruloton diye bi igne verdi 5 kutu 5 gunde 1 seklde vurunuyorum. Birde progestan verdi canm 1 haftadr kullaniuorm ama degisen bisi olmadi devam ediyo 😖
Gnccnn Nagisim ben de tam hatırlamıyorum ama yaklaşık 25inci haftadam beri her fün nerdeyse belli bir yerde bebek kasılıp kubbeleşiyor. Sivrileşince de ağrı yapıyo. Kaç kez farklındr lara dedim hepsi normal bir durum bebek nerde nasıl rahat hissederse kendini o şekil hareket ediyor sen rahat ol dediler. Hiç size yaptıkları givi yorum yapan olmadı ya çok şaşırdım.
Nagisim Gnccnn ilk benmde bole bi yerde toplanip sismisti doktorm bebek buyudukce ondam dedi ama 10 gun snra bu 5 dk bi oldu nstye bagladiklarnda sancim vardi zten coktu ama agrmda coktu. Baska doktra gttm sancm vardi yine oda ayni seyi dedi birde rahim duvari darms bebek buyudukce baski yapiyoms. Smdide bi anda sisiyo sertlesiyo agroyo
Bsrlmnemr Nagisim aynı şeyler 19. Haftamda oluyordu bir gün hastanede yattım iğne vs oldum ama sonra geçti benim.. Sen yinede doktorunu dinle tabi onlar bizlerden daha iyi bilir ama bence hep yat dinlen kendini yorma haftaların ilerlemiş nasıl olsa bence biraz daha dayanabilir.. Ama doktorun bebekte bir risk gördü ise onu bilemem
Nagisim Bsrlmnemr bebegin kendisi iyi cok sukur. Sadece rahim duvari dar o yuzden bebek buyudkce baski yapiyo oda erken dogum diyo. 3 kutu ignem kaldi insallah fayda eder surekli yatiyorm
Gnccnn Nagisim aynısı bende devam ediyo. 17sinde gidince sorcam benşm de rahim duvarımda böyle mi diye