Hem suyunuz geldi hemde eve mi gönderdiler benim de suyum gelmişti ilk doğumum da doktor riske atamam diyip 1 cm açıklıkla yatırdı suniyi taktı bebek susuz kalmasın diye 2 saatte doğurdum çok şükür. Tabi hava atmak gibi düşünmeyin o 2 saat bana 22222 saat gibi geldi öteki tarafa gittim geldim korkutmak istemem gerçi herkesin bünyesi farklı kimine suni sancı işlemiyor bile 🤦♀️🤷♀️