Ayse0707 ya pardon bişey sorcam progestanı fitil olarak kullanıyorum demişsinizde doktor banada verdi rahim için sizde akıntıyla geliyormuş ilaç parça parça. Bende geliyorda ilaç alır almaz ayaklarımı biraz yüksektede tutuyorum ama Yinede geliyor merak ettim sizde de oluyor mu