Cansu3639 sabrszanne111 24+4 teyiz benimde var erken doğum riskim o yüzden yatıyorum sürekli çok fazla ayakta kalmamaya dikkat ediyorum 12 inci haftada belirlendi rahim boyu kısalığı progestan ile normal seviyeye geldi ama ben yinede dikkat ediyorum ağır iş yapmıyorum 1 günde toplasan 1 saat ayaktayım
RabiaMG sabrszanne111 33+5 im erken dogum riskim var 26 27. Haftamdan beri. Gunde 4 kez progestan aliyorum 1 kezde adalat iciyorum. Rahim agzim kisaliyordu yukselmis ama bebegim basini dayamis doktor vajinal ultrasonda bile kafasina carpcak nerdeyse dedi. İnsallah 1 ay daha sabreder 😊 kayinvalidem ve annem gelip yapiyor islerimi😊
Yakamoz-1990 İlk 4 ay düşük riskim vardı, 33. Haftadan itibaren de erken doğum riskim vardı. Şuan 40+2 oldum. İğneler fitiller yatak istirahati ciğer geliştiriciler vs vs geçti günler.. Şimdi doğmuyor diye doktor suni verelim diyor 🤦🏼♀️
yamacalimoms Yakamoz-1990 bide böyle bı durum var bende yatıyorum 29 haftalık oldum hala yatıyorum sonrada eminim ki doğmuyor diye ugrascam..ah analık..rabbim tez zamanda dogurmayi nasip etsin bacım sağlıklı şekilde
sabrszanne111 Cansu3639 yaaa ben ailemden uzağım ve yemek işi bana bakıyor temizliği eşimle yapsak dahi ama korkuyorum 34 haftadayım bende
Cansu3639 sabrszanne111 mesela şöyle yapabilirsin yemek yapmak yerine sıcakta zaten yemek Yenilmiyor basit şeyler hazırla kahvaltılık çıkar bir gün Menemenle geçiştir Bir gün yumurta patates haşla ne bileyim böyle basit şeyler yap mesela ben hep böyle 10 dk mı alacak şeyler hazırlıyorum eşimde anlayışlı çok şükür yiyiyor sorun yapmıyor yada eşin yapabildiği şeyleri yapsın bende ailemden uzağım eşim askeri personel ailemden de herkes çalışıyor gelemiyor bu şekilde geçiştiriyoruz
Cansu3639 sabrszanne111 temizliğe gelince evde toz görsem dayanamazdım ama şimdi çok çok afedersiniz bok götürse evi umrumda olmuyor çünkü ilk bebeğim düşük yaptım bu ikinci hamileliğim sadece bebeğim önemli benim için eşim göreve gidiyor yeri geliyor 3,4 gün evde olmuyor geldiği zaman o yapıyor yüzeysel yada çok çok en fazla 10 dk kendim kalkıyorum yüzeysel olarak topluyorum kendimi iyi hissettiğimde o kadar inanın bebeğinizden daha önemli hiç birşey yok o yüzden umursamayın böyle şeyleri bebeğinize bakın kaybedince acısı çok kötü oluyor
Cansu3639 Ayse0707 evet 12 inci haftadan beri progestan 200 ml alttan aldım bir sabah bir akşam birde günde 1 iğne yapılıyordum progestan İğne 10 gün yapıldı sonra iğne kesildi 2 haftadırda doktorum progestanı 1 öğüne düşürdü bana çok çok faydası oldu dikiş atılmadı progestan ile normal seviyeye geldim
ezggl Benimde erken dogum riskim war dikişliyim 32.haftdaym bugün kahwerengi akıntı geldi korktm doktor kasılman agrın yoksa sıkıntı olmaz dedi basına gelen warmı😕
Ayse0707 Cansu3639 benim riskim 31.haftada basladi su an 33.haftamdayim insallah 1 ay daha idare eder benide progestan
sabrszanne111 RabiaMG ahahah benim kayınvalide kafasını kuma gömmüş durumda bide utanmadan doğumdan sonra gelirim kalırım diyor acaba kim kabul edecek onu
RabiaMG Ayse0707 benim rahim agzi yukseldi 40 mm olmus ama 3 mm acilma var dedi doktorum ama skinti degil 10 mm 1 cm sen yine is yapip ayakta cok durma dedi. Ilac ne kullaniyorsun? Amin İnsallah vaktini bekler bebeklerimiz 🤲🏻🥰
Ayse0707 RabiaMG gunde 4 kere nidicart,1 kez progestan fitil kullaniyorum canim sanirim progestan rahim agzini uzatiyor senin ki guzel uzamis benimde 25 mm olsa keske en azindan
RabiaMG Ayse0707 benim progestan 4 kullanirken kisalmaya devam etti canim. Sonra adalat verdi o yukseltti. İnsallah olur canim sana yardim edebilcek yakinin varsa gelsinler yanina is yapma.
Arel62 Ayse0707 ya pardon bişey sorcam progestanı fitil olarak kullanıyorum demişsinizde doktor banada verdi rahim için sizde akıntıyla geliyormuş ilaç parça parça. Bende geliyorda ilaç alır almaz ayaklarımı biraz yüksektede tutuyorum ama Yinede geliyor merak ettim sizde de oluyor mu