Kurtum SinemSinem oyyy kıyamam ben sizee 😢😢 çok üzüldüm canım gerçekten. Böyle olaylar beni yıkıyo. Ama Mevlamın var bir bildiği belki sağlıksız olacaktı bilemeyiz. Rabbim tez elden yerini doldursun sana bu kötü zamanlarını unutturacak tatlı sağlıklı hayırlı bi evlad nasip etsin kardeşim. Allah a emanet olsun İnşAllah bu süreci kolay atlatırsınız. 💋😔
EdaYeilyurt Bende 7+4 deyim. 4 haftalıkken öğrendim. 5. Haftada sadece keseyi gördüler. 6. Haftada çalışdığım kurumun doktoru kese var çocuk yok dedi. Bende o gün psikolojikmen çöktüğüm için aşırı kanamam oldu. Eşim acil başka hastaneye götürdü bebeği gördüğü gibi kalp atışınıda gösterdi☺ İnşallah seninkide doktor yada makinayla alakalı bi durumdur. Nerde yaşıyosun bilmiyorum ama bulunduğun yerde iyi bir doğum hastanesi varsa oraya gitmeyi dene bnde kalp atışını ankara büyük doğumda gördüm.
-Elif- SinemSinem canım o zaman hemen kürtaj yaptırma nolur nolmaz , benim kalp atışı 7+1 de vajinal ultrasonla görüldü, bazen geç görünebiliyo benden daha geç görenlerde var, bence bi iki hafta daha bekle başka doktora git..
SinemSinem -Elif- elifcim ben de hep o umutla bekledim ama regl tarihime göre bugün 8+6 benim .geçen hafta 6+2 göründü usg de.bugun yine 6+2 dedi hiç gelişmemiş yani
SinemSinem Ftmamt111 üZülme desem de üzüleceğini biliyorum ama tek teselli cümlem su olabilir: ben de seninle ayni durumdayım canim bak tek değilsin. Lütfen neden ben niye böyle oldu gibi şeyler düşünme sakin. Bugün doktor yüzde 15 gebelikler sizinki gibi sonlanıyor dedi ve bence daha büyüktur bu rakam .vücut kendini hamilelige alistirdigi için bir sonraki gebelik de kolay ve daha sağlıklı olur diyorlar. Bu bizim bir sinavimizmis. Sonuç kötü demeyelim canim bizim için en hayırlısı buymus diyelim
Ftmamt111 SinemSinem öyle tabi canım ama duyduğumdan beri durup durup ağlıyorum tutamıyorum kendimi inş birdahaki böyle yaşanmaz Rabbim Yen’i sağlıklı bebekler nasip eder inş
Ftmamt111 Gittim canım kürtaj oldum aldılar pataloji sonucum çıktı Bebekte hastalık saptanmadı KESK’e bekleseydim