Ftmamt111 hep o gerizekalı doktorların yüzünden böyle oluyor hemen doktorunu değiştir bana da ölü olabilir demişti kese var bebek yok dedi düşük tehliken var dedi şok oldum bi hafta sonra gel dedi ve düşük tehliken var belki çocuk çoktan düşmüştür dedi sıfır kanamam vardı. O zaman yatmam gerekmez mi madem düşük tehdidi var ama bana yat demedi hiç bişey demedi dengesiz bi hafta sonra tekrar gittim bebek 7 hafta yerine 6+3 çıktı kalp atışını da duydum sakın inanma öyle demesini zaten 5 haftalık sa kalp atışı duyulmaz daha sen doktorunu değiştir canım sakın da korkma veren de O, alan da O.. Dua et bol bol kendini de üzme